Vill du vara en del av en växande startup och prata med våra härliga företagskunder? Vi letar nu efter en person som vill jobba under sommaren och även extra vid sidan av studierna!
Vi brinner för att leverera världens bästa support, till världens bästa företagskunder. Nu söker vi dig som delar vår passion för fantastisk service och som vill vara en del av Telness resa framåt. Läs mer om rollen och vad vi söker nedan!
Arbetsuppgifter:
- Finnas tillgänglig och besvarar inkommande supportärenden med kunders frågor/problem/ärenden via chatt, mail och sociala medier. Felsöka problem samt starta och beskriva "issues" att hanteras av Telness-teamet eller via partners.
- Hantering av Telness "Att göra"-lista i interna Admin-gränssnittet samt hantering av logistik (utskick av SIM-kort etc.)
- Utvärdera, analysera och komma med förslag på initiativ som kan förbättra Telness, Telness tjänster eller effektivera hanteringen av support och logistik efter kundkontakt.
- Ansvara och leda utvalda projekt, vilka ska hanteras när tid finns vid sidan av Telness Support.
- Stötta Telness ledningsgrupp med diverse administrativa uppgifter och förberedelser
- Vid överenskomna tider enligt schemaläggning, finnas tillgänglig som "jour" (kan innefatta kvällar, helger eller perioder med högre belastning).
Vi erbjuder:
Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!