Inaktiv platsannons

Telness AB - Customer Success Manager (support) i Stockholm

Vill du vara en del av en växande startup och prata med våra härliga företagskunder? Vi letar nu efter en person som vill jobba under sommaren och även extra vid sidan av studierna!

1 - 40 timmar per vecka
150.00SEK per timme

Arbetsbeskrivning:

Vi brinner för att leverera världens bästa support, till världens bästa företagskunder. Nu söker vi dig som delar vår passion för fantastisk service och som vill vara en del av Telness resa framåt. Läs mer om rollen och vad vi söker nedan!

  • - Telness är 1:a på Trustpilot av alla operatörer i Sverige
  • - Vi har Sveriges framtids-företag som kunder
  • - Under 2018 fick vi utmärkelser och nomineringar som Årets lansering, Årets digitalisering, Årets disruptör, m.m.
  • - Vi har en 50/50 könsfördelning både när det gäller anställda och styrelse
  • - Olika åldrar och personligheter som kompletterar varandra
  • - Vi som arbetar på Telness bryr oss genuint om både företaget, varandras framgång och hjälper varandra att lyckas!

Arbetsuppgifter:

- Finnas tillgänglig och besvarar inkommande supportärenden med kunders frågor/problem/ärenden via chatt, mail och sociala medier. Felsöka problem samt starta och beskriva "issues" att hanteras av Telness-teamet eller via partners.

- Hantering av Telness "Att göra"-lista i interna Admin-gränssnittet samt hantering av logistik (utskick av SIM-kort etc.)

- Utvärdera, analysera och komma med förslag på initiativ som kan förbättra Telness, Telness tjänster eller effektivera hanteringen av support och logistik efter kundkontakt.

- Ansvara och leda utvalda projekt, vilka ska hanteras när tid finns vid sidan av Telness Support.

- Stötta Telness ledningsgrupp med diverse administrativa uppgifter och förberedelser

- Vid överenskomna tider enligt schemaläggning, finnas tillgänglig som "jour" (kan innefatta kvällar, helger eller perioder med högre belastning).

Vi erbjuder:

  • - Stor utvecklingspotential och möjlighet att växa inom de områden du brinner för.
  • - Mycket eget ansvar och stora möjligheter till personlig utveckling.
  • - Du har en viktig roll i ett litet team med stor möjlighet att påverka.
  • - Möjlighet att arbeta med en nytänkande och uppskattad produkt som förändrar en traditionell bransch.
  • - Möjligheten att vara en del av ett härligt team som älskar att arbeta tillsammans.

Vad vi erbjuder:

  • Vara en del av en startup!
  • Ett varierande och inspirerande jobb
  • Utveckling
  • Möjlighet till vidare extratjänster under studierna
  • Fast lön
  • Flexibla arbetstider

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Svenska i tal och skrift
  • Intresse av kundvård och kundrelationer
  • Meriterande om tidigare sälj eller service erfarenhet, inget krav

Ansök

Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium, Universitet/Högskolestudier
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
1 - 40
Typ av kontrakt
Deltidsjobb, Extrajobb, Sommarjobb
Löneindikation
150.00SEK per timme
Ansvarig för
Kundservice, administration, leverans
Typ av jobb
Kontor / Administration , Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Ja
Språk
Engelska, Svenska