Vi söker nu en Nätverkstekniker som ansvarar för teknisk support för våra WAN tjänster gentemot våra B2B-kunder.
Det här är jobbet...
Du kommer att arbeta med incidenthantering och kundsupport av Networking WAN tjänster (IP-VPN, E-VPN, Internet).
Det här är vad du har...
Vi söker dig som har ett eget driv och ett professionellt förhållningssätt. Du klarar att prioritera i ett högt tempo och kan kommunicera på ett bra sätt med ditt team, användare och leverantörer. Du bör ha ett stort intresse för teknik och systemlösningar. Vidare ser vi att du är strukturerad, analytisk och har en mycket god samarbetsförmåga. Arbetet bedrivs i högt tempo med snäva tidsramar i en föränderlig och mångfacetterad systemmiljö, vilket ställer krav på att du är prestigelös och drivande.
Kvalifikationer
Arbetstiden är 08:00-17:00 helgfria vardagar för att mappa mot våra kunders prime time. Övrig tid hanteras ansvaret av vår 24/7 NOC.
Det här är vad Tele2, kan ge dig…
… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
… stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.
… vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.
Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på www.tele2.com/career och läs mer.
Tjänsten är placerad på vårt kontor i Kista i Stockholm.
Är du en Tele2:are? Skicka in din ansökan redan idag då vi kommer att kalla till intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan!
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!