Inaktiv platsannons

Premiumrådgivare i Härnösand

Om tjänsten

Om jobbet

En stor del av arbetstiden kommer att behöva ägnas åt att hitta nya premiumkunder, både privat och företag, både inom kontorets befintliga kundbas och utanför.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är en trygg person som gärna provar nya saker, tar egna initiativ och har ett driv. Att vara en lagspelare är för oss en självklarhet. Gruppens resultat och utveckling är lika viktig som din egen utveckling, det är tillsamman vi skapar nöjda kunder, lönsamma affärer och glada kollegor.

Som kundansvarig ansvarar du för kundnöjdhet, lönsamhet och risk i din egen kundbas. Tillsammans med övriga specialister erbjuder du kompetens och service som kunden gärna betalar för.
Kontoret i Härnösand har ca 20 000 kunder och vi är 5 st på kontoret varje dag, vi tillhör Starka kontoret i Sundsvall där vi samarbetar med företagsrådgivare och PB och har specialister hos oss varje vecka.

Du kanske tidigare har jobbat med
  • Kundrådgivare
  • Kundstöd

Möjliga nästa karriärsteg
  • Privat Banking
  • Kundansvarig Företag

Varför jobba med oss?

Söker du ett arbete där du värdesätter teamkänsla, arbetsglädje och stort eget ansvar så är du varmt välkommen att söka denna tjänst - tillsammans gör vi skillnad och vi på Härnösandskontoret ser fram emot din ansökan!

 

 

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Härnösand
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Härnösand | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)