Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som HR-administratör på Liseberg har du en varierande arbetsdag fylld med administrativa uppgifter. Det kan exempelvis vara framtagning av kontrakt i samband med anställningar, administration i medarbetarundersökningen GPTW, planering och genomförande av några av Lisebergs personalevent som kan vara både större uppdrag för alla Lisebergare men även mindre event och ”happenings”.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom administration/personal. Du bör vara väl bevandrad i Officepaketet och behärska de programmen. Du har integritet och ansvarskänsla blandat med servicevilja, omtanke och lyhördhet samt kan arbeta både självständigt och med andra. Du måste hantera korta ledtider och höga arbetstoppar. Vidare har du lätt för att kommunicera och skapa goda relationer och verka för ett gott samarbete mellan HR och övriga funktioner och affärsområden.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!