Inaktiv platsannons

Kundrådgivare via telefon och mejl i Göteborg

Om tjänsten

Om jobbet

Vi söker engagerade och drivna medarbetare som vill ansluta till våra team i Göteborg!

Som kundrådgivare på kundcenter förväntas du skapa mervärde genom att i varje kundmöte agera proaktivt och föreslå nya lösningar utifrån kundens behov. Kundnöjdhet är vårt största fokus och som kundrådgivare kommer du, via telefon och mejl, hjälpa våra kunder med frågor gällande våra produkter och tjänster. Förutom att svara på ekonomiska frågor kommer du att guida våra kunder i våra digitala tjänster.

På Kundcenter kommer du att ha varierande arbetstider och är schemalagd mellan 06,45-23,15. Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kan bli schemalagd även på helger.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen

Vi söker dig som är positiv, brinner för service, har en egen drivkraft att nå uppsatta mål samtidigt som du har kunden i fokus. Du är engagerad, ansvarstagande och strävar efter att hitta nya möjligheter för varje kund. Du gör alltid ditt yttersta och triggas av sunda affärer, nöjda kunder och att överträffa förväntningar. Du vill bidra till att utveckla våra kunders ekonomi genom hög kvalité och med kundnöjdhet som mål. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.

Vi ser gärna att du har ett stort ekonomiskt intresse. Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen, gärna med swedsec-licens.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper:

  • Du har mycket energi och är social, positiv och utåtriktad
  • Du har lätt för att skapa förtroende i kundmöten
  • Du arbetar affärsmässigt och proaktivt för att skapa nöjda kunder, goda resultat och hög lönsamhet
  • Du är initiativtagande och har en stark egen drivkraft
  • Du har en förmåga att snabbt kunna se och förstå kundens behov och hitta matchande lösningar
Varför jobba med oss?

Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö med varierande arbetstider. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass där vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet.

Varför jobba hos oss?

Swedbank är banken för de många. Vi vill uppmuntra människor att spara för en bättre framtid. Vårt syfte är att främja en sund och hållbar ekonomi hos både privatpersoner och företag. Att arbeta hos oss handlar om att skapa värde för våra kunder, våra kollegor och samhället i stort. Vi tror på mångfald och inkludering på arbetsplatsen och vi vill att våra medarbetare ska känna sig värdefulla och ha de bästa förutsättningar för att kunna utvecklas och prestera sitt bästa. Att hitta inspiration och lära av varandra driver oss framåt. Genom att arbeta tillsammans gör vi skillnad! Följ med oss på vår resa och läs mer om oss på: Swedbank.com/work-with-us.

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)