Som Kundrådgivare är du del av ett team som ansvarar för att möta alla privat – och företagskunder som besöker kontoret.
Du kommer att jobba med både bokade och obokade möten. Du arbetar med kundens hela ekonomi för en hållbar framtid och ger råd inom bolån, sparande, försäkring och pension och jobbar självständigt med försäljning av hela vårt produktutbud. En viktig roll är att guida kunderna i våra digitala kanaler.
Vi söker dig som tycker om att ge en hög kvalitet i servicen till kunderna och har för ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Viktigt är att du är en person som är pedagogisk, social och utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du tar egna initiativ, har ett starkt driv.
En förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Formella krav i rollen är Swedsec licens, bolånelicens, FFL Liv och FFL Sak samt kreditbeviljningsrätt.
Kundrådgivare/kundansvarig på kontor eller kundcenter
Möjliga nästa karriärstegKarriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet är något som uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
Varför jobba med mig och mitt team?Att vara kundrådgivare på kontoret i Vilhelmina är ett spännande arbete där du blir del i ett härligt team. I det teamet ingår även medarbetare på ytterligare kontor: Storuman, Lycksele och Malå
Jag förväntar mig att du är motiverad, lojal och engagerad. Vi erbjuder dig ett arbete där du kommer att få ta stort eget ansvar med mig som stöd.
Välkommen med din ansökan!
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!