Inaktiv platsannons

Driven Driftschef till Sodexo i Sundsvall

Om tjänsten

Söker du ett varierande arbete som innebär både personalledning, resultatansvar och administration? Är du serviceminded och har tydligt affärsfokus? Vill du ha ett omväxlande arbete? I syfte med att stärka och utveckla organisationen söker vi nu en Arbetsledare för Sundsvall.

Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Arbetsuppgifter 

I rollen som Driftschef inom servicetjänster ansvarar du för planering, uppföljning och kvalitetskontroll av leveransen mot kunder inom privat sektor. Du har fullt resultat- och budgetansvar samt personalansvar för de kunder du ansvarar för. Mycket av jobbet kommer ligga på att utveckla befintliga samt nya kunder. Jobbet är mycket varierande med arbetsuppgifter som innebär allt ifrån att lösa praktiska problem som uppstått ute hos kund till att starta upp nya kundsamarbeten. Stort fokus i rollen ligger på att leda och motivera din personal. Utöver det kommer du även att arbeta med rapportering samt att genomföra kundmöten i syfte att både följa upp och sälja in tilläggstjänster. Du ingår även i distriktets ledningsgrupp.

För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du står för värderingar som; serviceanda, laganda och utveckling.

Som Driftschef hos Sodexo kommer du få ett roligt och utmanade arbete med en mycket stor variation. Sodexo lägger stor vikt vid personlig utveckling hos sina medarbetare och du kommer i din roll få ta del av ett stort kompetensutvecklingspaket. Utvecklingspotentialen inom företaget är mycket god.

Du kommer att vara stationerad i Sundsvall men arbetet kräver en del resande. Kunderna och den personal du ansvarar för är placerade i Sundsvall med omnejd.

Vi söker dig som:

  • Har tidigare erfarenhet av högre personalledning såsom Driftschef/Platschef, gärna då inom servicebranchen-
  • Är bra på att planera och organisera både din egen och dina medarbetares vardag.
  • Har minst gymnasiekompetens men gärna någon form av vidareutbildning inom antingen teknik eller ekonomi.
  • Erfarenhet från budgetarbete och ekonomi.
  • SRY, PRYL, Insta och/eller liknande utbildning är starkt meriterande.
  • Brinnande intresse av att utveckla och driva kundprocesser.
  • Har en uttalad entreprenörsanda då arbetet är mycket självständigt.
  • Vara positiv till förändringar och stresstålig.
  • Drivs av egen utveckling.
  • Behärskar svenska i tal och skrift.
  • Kunskaper i engelska i tal och skrift.
  • Har B-körkort och daglig tillgång till egen bil.

Som person tror vi att ditt sätt att skapa struktur öppnar upp för att vara positiv och anpassa dig efter ändrade omständigheter. Problemen ser du snarare som utmaningar och möjligheter och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt i vardagen. Vidare så är du trygg och stabil i dig själv och skiljer på det personliga och professionella. Då rollen innebär resultatansvar är det viktigt att du är affärsmässig och fokuserar på kostnader och intäkter. Självfallet ser vi det som viktigt att du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och med olika bakgrund.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning huvudsakligen måndag -fredag, dagtid.

Tillträde enligt överenskommelse.

Publicerad den

28-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Sundsvall
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Sundsvall | Restaurang | Deltidsjobb