Som Receptionsmedarbetare blir du vår kunds ansikte utåt. Du kommer att bli det första och sista intrycket av ett besök och det är viktigt att du skapar ett professionellt mottagande så att alla besökarna känner sig sedda och värmt välkomna.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionsmedarbetare arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. De kommer bland annat att bestå av:
Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du har ditt ansvarsområde, vilket i det här fallet är reception, men att du förväntas i viss utsträckning vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice.
Vi söker dig som tycker det är kul med ett omväxlande arbete och inte är prestigefull vad gäller att ta tag i andra arbetsuppgifter.
Kvalifikationer/krav
Du är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande.
Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexos vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer med goda referenser. Du behärskar svenska och engelska mycket väl, både i tal och skrift. Du måste kunna vara självgående och fatta egna beslut.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en varierande, spännande och utvecklande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i Sodexos framgång för kontraktet.
Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.
Anställningsform och arbetstider:
Anställningen är tillsvidare med inledande provanställning, på heltid, 40 tim per vecka måndag - fredag dagtid.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!