Om tjänsten
Butikssupport tillhör affärsområde Coop Logistik och här jobbar du i ett trevligt team tillsammans med 13 kollegor. Teamets gemensamma uppdrag är att vara en tydlig kontaktyta för Coops alla butiker mot Coop centralt samt säkerställa att butiksreklamationer och ärenden hanteras på ett korrekt och affärsmässigt sätt.
Genom ditt driv och kommunikativa förhållningssätt arbetar du dagligen med att hjälpa butiker att skapa goda förutsättningar att leverera prisvärd och hållbar matglädje till Coops kunder!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hjälpa Coops butiker med frågor som rör reklamationer, beställningar, leveranser, pris, sortiment och kampanj.
- Säkerställa att butikerna får ett professionellt bemötande med snabb och relevant information och service via telefon och mejl.
- Identifiera avvikelser och hitta lösningar och förbättringar och vara delaktig i att omvandla detta till process- och systemförbättring som förbättrar för butikerna.
- Hantera frågeställningar och ärenden och bidra till att utveckla funktionens egna arbetsprocesser och samarbeten.
- Arbetet är till stora delar självständigt men innebär även ett tätt samarbete med övriga delar av organisationen.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Extra information
- Status
- Stängd
- Ort
- Solna
Solna
- Typ av kontrakt
- Deltidsjobb
- Typ av jobb
- Detaljhandel
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
Detaljhandel | Deltidsjobb