Inaktiv platsannons

Kundansvarig Företag i Söderhamn

Om tjänsten

Om jobbet

I jobbet som kundansvarig tar du hand om våra viktiga företagskunder i Hälsingland och i första hand Söderhamn.

Du är öppen för att även jobba vid behov på något av våra andra kontor (Bollnäs och Ljusdal). Du är lyhörd och lösningsorienterad och brinner för att ge kunderna den bästa servicen. Att jobba i team och att vi hjälps åt är en förutsättning för att lyckas i din roll.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen

Du är positiv, har sälj- och initiativförmåga samt en stark egen drivkraft. Du har arbetat med företagsaffären. Swedseclicens är meriterande. 

Du kanske tidigare har jobbat med

Vi ser att du tidigare har jobbat mot företag, gillar att möta företagare och att göra affärer.
Om du tidigare har jobbat inom bank kanske du har jobbat som kundansvarig, kundrådgivare eller kundstöd.

Möjliga nästa karriärsteg

Karriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet är något som uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.

Varför jobba med mig och mitt team?-  Thomas Larsson

Vi är ett härligt gäng i Hälsingland med nio företagsrådgivare där vi är ett team som samarbetar mellan våra tre kontor. Vi har en bred och gedigen kompetens. Jag som ledare ser gärna att vi jobbar mycket under parollen frihet under ansvar. Att vara med och utveckla varje medarbetare ser jag som en viktig uppgift.

 

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Publicerad den

18-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Söderhamn
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Söderhamn | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)