Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.
We are in the middle of a digital transformation where focus is to convert viewers to users. Focus on digital development and streaming.
This new and highly data driven department will work with performance marketing and optimize the media investments. All this with the target to highlight the offers within TV4, TV4Play and CMore. This team will develop a new way of collaborate in the house, and work towards internal stakeholders as well as external partners such as Google and Facebook.
In this role you will lead performance marketing initiatives with a focus on Paid Social (primarily Facebook, IG and Youtube).
You will set up, manage and optimize campaigns and keep on evaluating your performance through A/B-testing. Analysis is of course a big part of your job - conduct comprehensive analysis to target and evaluate campaigns and share knowledge and updates with your colleagues. In order to extend impact of the performance marketing initiatives you will collaborate closely with the other departments such as the inhouse creative team as well as the digital analyst team.
This role is perfect for you if you have;
Praktiskt
Tjänsten är vikariat för en föräldraledig på cirka ett år, heltid, på Unionens avtalsområde. I den här rekryteringen använder vi oss av extern part och frågor om tjänsten besvaras av Sofia Hansen, Talent Agent, . För fackliga frågor kontakta unionen@tv4.se
Vi håller till i vårt kontor vid Gärdet i Stockholm där närmare tusen engagerade medarbetare jobbar med allt från direktsända nyhets- och sportprogram till programinköp och teknik.
Välkommen med din ansökan!
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!