Vi söker en Kundrådgivare som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. Det här är en möjlighet för dig att under dina studier arbeta extra i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser.
Världen vi lever i är i konstant förändring. Men oavsett vad framtiden för med sig så börjar allt med våra kunder. Därför behöver vi dig. Du kommer att arbeta i ett team av engagerade kollegor i en spännande miljö. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden.
För oss är det viktigt att vara nyfikna och prova nya saker för att bättre erbjuda kunderna service, var och när som helst. Du kommer få många möjligheter att lära dig nya saker, växa och bygga en karriär hos oss. Vill du hjälpa oss bli ledande i att erbjuda positiva kundupplevelser?
Om tjänsten
Du blir en del av region Västsverige, där du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Vad du kommer att göra:
Rollen är baserad i ett av våra kontor i vår region som sträcker sig från Strömstad till Falkenberg. Vi söker främst till våra kontor i Borås, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Mölndal, Varberg och Trollhättan.
Din profil
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det är de fyra värderingar som guidar oss alla i att vara som bäst. Vi tror att du gillar att lära dig nya saker och ser fram emot att bidra med dina idéer. Du är pålitlig, ger andra spelrum och säger vad du tycker – även när det tar emot.
Din profil och bakgrund:
Om det här låter som du, hör av dig!
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Vi ser gärna att du som söker har livserfarenhet och erfarenhet från servicebranschen samt brinner för mötet med människor.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!