Som Kundstöd ger du service till kunder och deras Kundansvarige och ingår i ett eller flera Kundteam. Tillsammans med Kundansvarig utvecklar du kundens affär. Du tar stort ansvar för kvalitén i den löpande affären där du är kundens naturliga kontakt.
Arbetsuppgifterna är mycket varierande och består bl.a. av handläggning av krediter, inlåning samt hela tjänste- och produktutbudet till företagssektorn. Du verkar för optimala Cash Management lösningar och ökar kundernas digitaliseringsgrad.
Arbetsområden/ansvar
Som person är du utåtriktad, ordningsam, flexibel och ansvarstagande. Det är viktigt att du tycker om att skapa och utveckla relationer och har ett eget driv och engagemang. Formella krav i rollen är Swedsecs rådgivningslicens och bolånelicens.
Jag vill leda på ett enkelt, öppet och omtänksamt sätt. Jag tror på att skapa en bra arbetsmiljö, där vi trivs och vill prestera för våra kunder. Det skapar nöjda kunder och möjlighet att göra långsiktiga och goda resultat.
Jag erbjuder dig ett intressant och utvecklande arbete på ett mindre kontor där det inte är långt mellan enklare och mer komplexa uppgifter. Jag ger stor frihet men förväntar mig också att du tar ett stort ansvar. Jag uppskattar ärlighet och tydlighet i alla situationer och jag förväntar mig ett starkt engagemang.
Alla på vårt kontor har ett stort ansvar att föra en öppen dialog om hur vi och vårt team ska förbättra oss. Vi är alla tillsammans ett härligt gäng som har en lättsam stämning och vi hjälps alltid åt när det behövs. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!