Inaktiv platsannons

Account Manager inom Telefoni i Kista

Om tjänsten

Hej,

Jag heter Andreas Sundqvist och jobbar som Sales Manager inom Telefoni på Office Management. Vi har funnits i 25 år och sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden med tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1320 MSEK.

Vi är otroligt stolta men aldrig nöjda - därför söker jag nu en till säljare inom Telefonilösningar till mitt team, för att vi tillsammans ska nå nya höjder! 

 

Arbetsbeskrivning 
Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom Telefoni. I den här rollen har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är marknadens bästa Cloudlösningar inom telefoni. Våra lösningar kan kopplas till Office 365 samt AI tjänster. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden. 

Ditt primära fokus kommer vara nykundsbearbetning där du äger ansvaret för hela försäljningsprocessen, från behovsanalys till avtalsskrivning. Du kommer även att få möjligheten att utveckla samarbetet med befintliga kunder. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

  • Kontakta nya kunder
  • Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och externt


Erfarenhet och Personliga egenskaper
Vi söker dig som har något års erfarenhet av B2B-försäljning. Har du tidigare erfarenhet inom Telefoni-branschen ser vi det som meriterande. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för. 

Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund. Tjänsten kräver körkort och tillgång till egen bil. 

 

Vi erbjuder

  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Månadslön + rörlig del
  • Rikslunchkort
  • Interna och externa utbildningar
  • Goda utvecklingsmöjligheter med tydliga karriärvägar
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, 8-17

Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. 

Jag ser fram emot din ansökan!

Jobbar du redan på Office Management?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Kista
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Kista | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)