Inaktiv platsannons

HR- och löneadministratör Vikariat i Gävle Gävle

Vi söker en... från 1 mars tom 30 september 2020.Är du positiv, effektiv, noggrann, har ett sinne för siffror och håller en hög servicenivå? Då kanske du är vår nya medarbetare! Vi söker en löne- och HR-administratör till vårt...

Om tjänsten

Vi söker en heltidsvikarie
från 1 mars tom 30 september 2020.

Är du positiv, effektiv, noggrann, har ett sinne för siffror och håller en hög servicenivå? Då kanske du är vår nya medarbetare!

Vi söker en löne- och HR-administratör till vårt servicekontor i Gävle. Du kommer att ingå i vårt HR- team där du är en av fem kunniga medarbetare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I rollen som löne- och HR-administratör kommer du att arbeta med enklare arbetsuppgifter inom lönehantering för Coop Mitts anställda i våra butiker. Du kommer även att arbeta med personaladministrativa frågor så som anställningsbevis, intyg och rekrytering.

Vem är du?

Vi ser att du som söker har en god datorvana och erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare. Det är meriterande om du har arbetat inom avtalsområden för både tjänstemän och kollektivpersonal. Har du erfarenhet av att arbeta i system som Hogia Personal och Hogia Lön+ är detta extra meriterande men inget krav.

För att trivas i rollen som löne- och HR-administratör är du en ansvarstagande lagspelare med en förmåga att hantera situationer med hög arbetsbelastning. Vidare är du en social person med stor servicekänsla och gillar att jobba i team såväl som självständigt. Du tycker även om att arbeta administrativt, strukturerat och du förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete. Vi lägger stort fokus på personliga egenskaper och att du förstår vikten av sekretess och integritet i ditt arbete.

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Gävle Gävle
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Detaljhandel | Deltidsjobb