Inaktiv platsannons

Kundrådgivare Norrköping/Katrineholm, tim- & sommarvikarie

Om tjänsten

 

Till vår kundtjänst i Norrköping/Katrineholm, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.

Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

 

Om tjänsten

 

Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.

Dina fokusområden blir att:

  • Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt. 
  • Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
  • Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.

 

Tjänsten är placerad både i Norrköping och Katrineholm.
Då vi söker en person som kan arbeta extra samt täcka upp vid semestrar kan du med fördel studera vid sidan av arbetet.

 

Vem du är

 

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.

Du:

  • Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
  • Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
  • Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
  • Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.

 

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.

 

Nästa steg

 

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 26/02/2020. Intevjuer sker löpande!

För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Isabell Adsell, isabell.adsell@nordea.se

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Norrköping
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Norrköping | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)