Inaktiv platsannons

ISS söker kundfokuserad Teamledare/ Säljare till Västtrafiksbutik i Skövde

ISS Facility Services vision är att bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

Om tjänsten

ISS söker kundfokuserad teamledare till Västtrafiks butik i Skövde 

Kundservice i världsklass

Våra medarbetare är med och bygger framtidens butiker med målet att leverera kundservice i världsklass. Arbetet som kundnära personal passar dig som är empatisk, nyfiken, serviceorienterad, kommunikativ samt ekonomiskt ansvarstagande och vill ge bästa möjliga service i alla lägen. 

I rollen som kundnära personal behöver du ha en mycket god känsla för service och kundkontakt samt tycka om kontakten med andra människor.

Önskad profil

Vi söker dig som har en förmåga att läsa av och uppmärksamma kundens behov samt säkerställa största möjliga service i alla lägen. Kundnära personal ska ha mycket goda kunskaper i kundbemötande samt förmågan att kunna anpassa och tolka information för att möta kundens behov samt uppnå Västtrafiks mål.

Arbetet som säljare och kundvärd kräver stor samarbetsvilja och du bör vara lösningsorienterad, lyhörd och strukturerad för att kunna bemöta alla olika kunders behov. Då arbetet stundtals utförs i högt tempo är det väldigt viktigt att du är flexibel och stresstålig. Det är också viktigt att du kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper så som arabiska, somaliska, kurdiska, hindi m.m. är meriterande då vi strävar efter mångfald i våra butiker. 

Vi söker dig som har stor social kompetens och som tycker nya utmaningar samt mötet med människor. Vi lägger stor viktigt vi rätt personlighet och du behöver ha gymnasiekompetens eller motsvarande som lägst. Tidigare erfarenheter ifrån kundservice, kassaarbete samt försäljning är meriterande. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Att aktivt verka och arbeta för ett ökat resande med kollektivtrafiken i varje möte med kund.
  • Sälja biljetter (Västtrafiks egna samt deras samarbetspartners), kort samt andra av Västtrafiks framtagna produkter
  • Det är viktigt att kunna förstå och identifiera våra kunders behov och matcha dessa med våra säljkanaler, produkter och tjänster. 
  • Informera om priser, biljetter och kort.
  • Aktivt hjälpa till vid bemanning av samtliga försäljningsuppdrag (Västtrafikbutiker, biljettbil samt event). Informera om Västtrafiks linjenät och trafik; resmöjligheter, resvägar och störningar.
  • Att möta och hjälpa kund i och utanför butik 

Rollen som teamledare

  • Ansvara för att arbetet utförs enligt gällande instruktioner - med hög kvalitet och god service
  • Leda och skapa goda förutsättningar i det dagliga arbetet i butiken
  •  Aktivt arbeta med personalen för att nå uppsatta mål
  •  Bygga, driva och utveckla teamet tillsammans med butikschef
  • Ansvara för att en god servicenivå och  att fasta rutiner följs tillsammans med butikschef
  • Hjälpa till att upprätthålla bemanningen i butiken
  • Driva arbetet med att skapa ett starkt och tryggt team
  • Delta i rekryteringsprocessen samt utveckla personalen
  • Tillsammans med Butikschef ansvara över fördelning av det dagliga arbetet i butiken
  • Informera närmaste chef om den löpande verksamheten
  • Uppdatera personalen kring förändringar av erbjudanden till slut kund inom information, service och försäljning.
  • Vid behov löpande kundkontakt och hantering av synpunkter och önskemål från kund

Kvalifikationer

  • Gymnasiekompetens
  • Erfarenhet av Office-paketet samt datorvana.
  • Mycket god svenska samt engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper  som arabiska, somaliska, hindi mm är meriterande då vi strävar efter mångfald i våra butiker.
  • Tidigare kassa och säljerfarenhet är meriterande.

Arbetstider

Vår verksamhet är öppen alla dagar om året. Arbetet inkluderar såväl kvälls som helgarbete. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 95 %, provanställning tillämpas. 

Vi erbjuder

Utbildningar, bra förmåner samt utvecklingsmöjligheter. Som säljare och kundvärd i Västtrafiks butiker blir du del av en rolig och trivsam arbetsplats med fantastiska kollegor och möjligheten att träffa nya människor varje dag.

Vi ger dig grundutbildning

När du börjar din anställning hos oss får du grundläggande utbildning och introduktion för att klara av arbetet. Vi investerar också kontinuerligt i utbildning och uppdaterade arbetsverktyg för våra medarbetare. 

Tillträde 

Tillträde sker enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas i förtid. 

Kontakt

Nathalie Strunje, Butikschef

Tfn: 0734 36 00 76, Nathalie.Strunje@se.issworld.com

Spara gärna kontaktuppgifterna så att du kan komma i kontakt med oss ifall du har frågor om tjänsten framöver.

OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via e-post eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade.

 

 



Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Skövde
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang, Promotion / Eventpersonal
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej