Vårt uppdrag på Affärssupport är att supportera rådgivare från kontor, kundcenter och Sparbanker via telefon och mail. Som supportmedarbetare svarar du på frågor om system, produkter och är aktiv med förbättringsarbete. Vi söker nu medarbetare till gruppen som hanterar bland annat sparande, kort och vardagstjänster. Vi är ett härligt team som ställer upp för varandra och som jobbar för gemensam framgång.
Vi ska tillsätta en tillsvidaretjänst och två vikariat.
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollenDu tycker om att ge service med hög kvalitet och har för ambition att överträffa förväntningar. Att vara lyhörd, pedagogisk och flexibel är en fördel i denna roll.
Du samarbetar gärna med andra och är nyfiken på att lära dig nya saker. Vana från arbete inom bank och med telefonen som verktyg är meriterande.
Du kanske tidigare har jobbat medJag har stort förtroende för mina medarbetare och värdesätter eget ansvar och initiativförmåga. För mig är det viktigt att vara tillgänglig och att finnas som ett stöd när det behövs. Vi arbetar tillsammans för din och gruppens framgång.
Tveka inte att kontakta mig om du vill veta mer om tjänsten.
Vi ber dig ha överseende med att rekryteringsprocessen kan dra ut på tiden just nu på grund av rådande omständigheter med COVID-19. Tack för din förståelse!
Inte något för dig? – en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
19-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!