Som Kundrådgivare i Landskrona är du en del av ett team på ca 18 personer som ansvarar för att möta alla kunder som besöker och kontaktar kontoret. Ditt uppdrag är att ta initiativ i kundmöten och hjälpa våra kunder till en sund och god ekonomi. Du arbetar med kundens hela ekonomi för en hållbar framtid och du ger råd inom bolån, sparande, försäkring och pension samt jobbar självständigt med försäljning av hela vårt produktutbud. Du har även en viktig roll i att guida kunderna i våra digitala miljöer.
Kontoret i Landskrona har en stark ställning på marknaden, såväl privat som företag, och tillsammans arbetar vi för att flytta fram Swedbanks position ytterligare i vårt verksamhetsområde. Kontoret har ett högt fokus på affärer och aktivitet.
Arbetsområden/ansvar:
Vårt team är väldigt viktigt. Vi behöver varandras kunskap och erfarenhet för att uppnå våra mål samtidigt som du behöver egen drivkraft och förmåga att fatta beslut och ta egna initiativ.
Jag ger dig stor frihet som jag förväntar mig att du tar ansvar för och som jag hoppas du tycker är stimulerande.
Jag tror på ett självledarskap där du hittar utmaningar som inspirerar dig – jag står bakom och stöttar dig.
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollenVi söker dig som tycker om att ge hög kvalitet i servicen till kunderna och har som ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Viktigt är att du är en person som är lyhörd, pedagogisk, social och utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du tar egna initiativ och har ett starkt driv samtidigt som du är noggrann och strukturerad. En förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta. För att lyckas krävs det att du är målinriktad och samtidigt drivs av att vi når gemensam framgång.
Swedsec Rådgivarlicens och bolånelicens krävs.
Du kanske tidigare har jobbat medKarriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet är något som uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
Vi ber dig ha överseende med att rekryteringsprocessen kan dra ut på tiden just nu på grund av rådande omständigheter med COVID-19. Tack för din förståelse!
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!