Som Kundrådgivare ansvarar du för att leverera en kundupplevelse i världsklass till alla kunder som spontant besöker kontoret i Tierp. Vi gillar att ha nöjda kunder och att göra affärer som är bra för såväl kund som bank! Självklart vill vi att det även ska vara din ambition!
Arbetsområden/ansvar
Vi söker dig som tycker om att ge en hög kvalitet i servicen till kunderna och har som ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Viktigt är att du är en person som är pedagogisk, social och utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du tar egna initiativ, har ett starkt driv och en förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor.
Erfarenhet och kunskap inom privataffären är meriterande, men med rätt motivation och driv finns stora möjligheter att utvecklas i rollen!
För att arbeta och utvecklas i rollen krävs att du förvärvar SwedSec Rådgivarlicens och på sikt även SwedSec Bolånelicens.
Möjliga nästa karriärstegKarriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet är något som uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
Varför jobba med oss?Vi är ett positivt gäng som gillar att träffa kunder, göra affärer och ha kul på jobbet!
Vi ber dig ha överseende med att rekryteringsprocessen kan dra ut på tiden just nu på grund av rådande omständigheter med COVID-19. Tack för din förståelse!
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!