Inaktiv platsannons

Säljassistent till vår Sales Operations-avdelning i Stockholm Stockholm

Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.

Om tjänsten

Arbetsuppgifter

Säljassistent till vår Sales Operations-avdelning

Arbetet som säljassistent är varierande och du kommer dels arbeta med rapportering och uppföljning i CRM-systemet Salesforce, och dels stötta våra säljare med offerthantering, kontrakt och administration. Du kommer även i viss mån att hjälpa våra kunder via telefon.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är kundorienterad, självgående och förstår vikten av att fokusera på detaljerna. Du har en hög grad av servicekänsla och trivs i en arbetsmiljö med uppgifter som är ad hoc. Samtidigt har du god datorvana och är en van användare av officepaketet. Erfarenhet av att arbeta i Salesforce eller liknande CRM-system är ett krav.

Som person är du utåtriktad, positiv och arbetar självständigt inom strukturerade ramar. Vi förväntar oss att du är en lagspelare med stort intresse för att nå ett gemensamt mål. För att vara framgångsrik i rollen arbetar du strukturerat och kan hantera många olika projekt samtidigt. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Du kommer att rapportera till Head of Sales Operations och vara placerad på vårt kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning.

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Gabriel Hobbs på 076-001 71 73. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före slutdatum.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm Stockholm
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej