Inaktiv platsannons

Customer Service Supporter i Nässjö, 75-100%

Om tjänsten

Vi på JYSK Kundservicecenter är stolta över att alltid sätta kunden i första rummet. Vårt kundservicecenter i Nässjö är alltid motiverade att leverera förstklassig service och att skapa Sveriges bästa Kundservice!

Du kommer att vara spindeln i nätet som tar bästa hand om våra kunder och har ett nära samarbete med våra butiker och övriga funktioner i verksamheten såsom butikschefer, logistik- och transportavdelningen och vår E-handelsavdelning.

Är du redo för att ta JYSK Kundservice resultat och mål framåt, och vara med på vår framgångsresa?

You bring dedication and…

  • du är serviceminded och säkrar att kunderna alltid är i fokus
  • du är lösningsfokuserad och strävar efter att överträffa kundens förväntan
  • du är en stark kommunikatör i tal och skrift, både på svenska och engelska, då vi arbetar med mails, telefon, chatt och sociala medier
  • du arbetar bra i ett stort team, där teamwork och koordinering är avgörande
  • du har en positiv och energisk inställning
  • du trivs i en miljö där det alltid är mycket att göra, där kunder och kollegor vill ha din hjälp och du utmanas att finna lösningar
  • du kan hålla huvudet kallt även då det är mycket att göra
  • du är van vid att arbeta i system och vid dator
  • du har erfarenhet från kundservice och brinner för försäljning och service där du tillgodoser kundens behov
  • du drivs av att ta eget ansvar och du arbetar strukturerat och proaktivt

You meet possibilities and we offer you…

  • du blir en del av ett spännande kundservice center, där ambitionen är att ge Sveriges bästa kundservice
  • du får en grundlig introduktion
  • du får löpande utbildning och träning i produkter, kundtyper och system som en viktig del av vardagen som gör dig till proffset som kan svara på alla frågor om sortiment, orders, leveranser, returer och reklamationer
  • du får en utvecklande arbetsplats med tät coachning för att stärka dig i ditt arbete
  • du får insikt om olika program, t.ex. SAP
  • du får jobba i ett målfokuserat team i högt tempo med varierande uppgifter
  • du får möjlighet till både personlig och professionell utveckling i en internationell verksamhet i snabb utveckling

 

Nyfiken?

Vi söker fler Kundserviceproffs på 75-100% tillsvidare anställning. 

Du har ett dynamiskt schema, passen varieras dag/kväll samt helg. 

Våra öppettider är 9-18 måndag till fredag och helg ca 9-16.

Ta chansen att skapa dig en karriär där du bidrar till din egen och  JYSK Sveriges fortsatta framgång!

 

Om JYSK:

JYSK har expanderat från en butik i Danmark 1979 till mer än 2700 butiker över hela världen. För att säkra framtida tillväxt, behöver vi de bästa medarbetarna. Ta tillvara på detta tillfälle att bli en del av JYSK.

If you bring dedication, you will meet possibilities.

Klicka på - jag är intresserad - för att ansöka och ta kontrollen över din karriär.

Sista ansökningsdag måndag 31 maj 2020

Vi går genom ansökningarna löpande.

Behöver du mer information? för att läsa mer om JYSK som arbetsplats .

Följ våra medarbetare på Instagram  

Har du frågor är du välkommen att kontakta Customer Service Team Leader Frida Sandin eller Josefine Strahl på 0770-457 451.

Publicerad den

18-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Nässjö
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej