Med välutbildade skönhetsexperter i 250 butiker, erbjuder KICKS personliga och inspirerande skönhetstjänster och runt 25 000 produkter från 300 varumärken.
Som CRM Project leader är du en del av CRM-teamet där vi tillsammans utvecklar och driver CRM-aktiviteter ur ett multikanalperspektiv för Nordens största kundklubb inom skönhet. Ditt huvudsakliga ansvar är att initiera, projektleda, färdigställa och automatisera samt optimera kampanjer och aktiviteter i vårt CRM-system till alla våra medlemmar på våra tre marknader i Sverige, Norge och Finland. Målet är att öka lojaliteten och utveckla köpbeteendet hos våra medlemmar över hela kundlivscykeln.
Ditt huvudsakliga uppdrag och ansvar blir att:
För att vara framgångsrik i rollen som CRM Project leader så ser vi att du har följande bakgrund:
Vi lägger stor vikt vid dig som person och vill att du som söker brinner för CRM, är engagerad, proaktiv, prestigelös, lösningsorienterad och strukturerad. Du trivs du med att driva och arbeta i projekt, du har en hög social kompetens och förstår vikten av ett bra samarbete samtidigt som du inte har några problem med att arbeta självständigt. Du trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö och vi tror också att du är resultatinriktad och drivs av siffror.
Som CRM Project leader är du med och påverkar KICKS framtid, kundupplevelsen och driver KICKS försäljning! Du får möjligheten att bli en del av den spännande digitala och online transformationen som sker inom retail industrin.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på KICKS huvudkontor i centrala Stockholm.
Rekrytering och urval för rollen sker fortlöpande så ansök redan idag om du tycker rollen verkar spännande!
Personalrabatt
Prisvinnande utbildning
Tjänstepension
Träningsbidrag och gratis onlineträning
Mångfald och jämställdhet värderas högt
Högt engagemang och positiv anda
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!