Till vårt kontor i Linköping, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Om tjänsten
Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du digitalt och fysiskt på kontoret, då dina arbetsuppgifter består av både spontana kundmöten i kundtjänst samt digitala och fysiska möten med bolånekunder.
Dina fokusområden blir att:
Tjänsten är placerad i Linköping.
Vem du är
Det är viktigt för oss att överträffa förväntningar och att ligga i framkant. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kunders och samarbetspartners förtroende.
Du:
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Nästa steg
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2020-06-14.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta evelina.karlsson@nordea.se
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!