Vi är en av dem största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra 200 butiker runt om i Sverige.
Som administrativ assistent hos oss på Lidl är du spindeln i nätet och den viktiga länken mellan alla regioners butiker och berörda avdelningar på våra centrallager. Tillsammans med dina kollegor administrerar och förmedlar du ekonomisk information till och från olika avdelningar inom vår organisation. Du har daglig kontakt med våra butiker för att assistera dem i deras administrativa arbete samt bearbetar och analyserar butikernas inventeringar och andra kostnadsposter. Du kommer även att ansvara för att stämma av priser, sortera prisskyltar och skicka ut post till butikerna. Detta arbete utförs i nära samarbete med de olika avdelningarna på regionkontoret och på vårt huvudkontor. Arbetstiderna är från klockan 07:00 till 16:00, måndag till fredag. I samband med lagerinterneringar kan även arbete på helgdag förekomma, det sker dock endast några få gånger per år.
Teamet består idag av en gruppchef och 6 administrativa assistenter.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt.
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Du är placerad vid vårt regionkontor i Rosersberg.
23-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!