Inaktiv platsannons

i Linköping

Om tjänsten

Hej, 

Jag heter Erik Ringkvist och arbetar som Site Manager på Office Management i Linköping. Office Management är ett företag som präglats av sin stora framgång. Nu är viljan att hjälpa kunden i fokus och vi vill guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Ta chansen att få vara en del av denna framgångsresa. Den lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder. Den rent affärsmässiga framgången bevisas som allra tydligast genom vår snabba tillväxt. 2020 blev vi även certifierade som en GPTW-arbetsplats så vi förväntar oss att du kommer in och bidrar till vår goda arbetsmiljö.

I takt med att vi växer söker vi nu ytterligare en säljare inom B2B-försäljning till vårt team i Linköping.

Arbetsbeskrivning  

Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom b.la. . Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden.

Du kommer redan från början ta dig an befintliga kunder inom koncernen och få arbeta mot att bygga förtroende, skapa långvariga relationer, hög kundnöjdhet då det är en förutsättning för att kunna vidareutveckla kunderna. Naturligtvis även med inslag av nykundsbearbetning. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:

  • Verka för en hög kundnöjdhet
  • Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
  • Kontakta nya kunder
  • Agera produktspecialist och expert inom våra mötestekniks-lösningar gentemot kunder och kollegor
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och externt

Vi erbjuder 

  • Fast lön + kvartalsprovision 
  • Interna och externa utbildningar 
  • Tydliga karriärvägar
  • Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor! 
  • Rikslunchkort samt förmånsportalen Benify

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.

Erfarenhet 

Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning samt har körkort. Vidare uttrycker du dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet av lösningsförsäljning inom IT ser vi det som meriterande.

Personliga egenskaper 

Det är viktigt att du har ett stort affärsfokus, brinnande intresse för försäljning och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för. Vidare har du en positiv attityd och är nyfiken på varje kunds specifika behov. Du har dessutom viljan att utmana dig själv och driva din egen utveckling framåt.

Start: våren 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. 

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.  

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Linköping
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Linköping | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)