Är du intresserad av att utveckla dig i en ny roll som Hjälpmedelskonsulent med fokus på rådgivning, konsultation, utbildning och information ut till våra kunder? Då är du kanske personen vi söker!Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och stimulerande. Vi arbetar efter våra värderingar Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Arbetet innebär att vara konsult till förskrivare vid utprovning och förskrivning av tekniska hjälpmedel. I arbetet ingår dessutom sortimentsarbete, rådgivning, utbildning, administration och information. Du kommer att arbeta i en affärsmässig miljö. Rådgivningsenheten består av hjälpmedelskonsulenter som alla är legitimerad personal ( leg. arbetsterapeut, leg.sjukgymnast/fysioterapeut och leg. sjuksköterska)Vi arbetar ständigt med att dokumentera och utveckla vår verksamhet och våra processer för att skapa nöjda kunder. Du kommer att medverka till att bibehålla goda kundrelationer med hög servicegrad och kvalitet. Som ny medarbetare hos oss får du ett skräddarsytt introduktionsprogram. Du kommer att få en utsedd handledare och många erfarna kollegor.
Kvalifikationer/Krav
Anställningsform och arbetstider:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 40h/v, 100 %, vardagar 08:00-16:40.
Har du frågor kontakta:
Malin Malmjärn, enhetschef Rådgivning, malin.malmjarn@sodexo.com
Karin Iverhed, arbetsledare Rådgivning, karin.iverhed@sodexo.com
Lena Saurell, facklig representant, lena.saurell@sodexo.com
Sara Enlund, facklig representant, sara.enlund@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 16 december, vi kommer att arbeta löpande med intervjuer därmed kan rekryteringsprocessen komma till avslut tidigare än utsatt datum.
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Länk till den här sidanhttps://se.sodexo.com/karriar/lediga-tjanster.html?rmpage=job&rmjob=4145&rmlang=SE
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!