Inaktiv platsannons

Vikariat Finsktalande Kundtjänstmedarbetare med servicekänsla till TietEvry i Stockholm

8 - 40 timmar per vecka

Om tjänsten

Customer Support söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare till TietoEvry. Tjänsten är ett vikariat fram till 2022-08-31 med chans till förlängning.

TietoEvry är Nordens största IT-företag med 24.000 medarbetare som dagligen levererar IT-tjänster till tiotusentals kunder runt om i Norden, både inom offentlig och privat sektor.

Här kommer du ta plats på Financial Services Customer Support och tillsammans med dina kollegor ansvara för kundtjänstärenden inom bolagets finansiella gren. Du är stationerad på det moderna huvudkontoret i Solna och jobbar i ett team om 20 personer. Stämningen här är lättsam, ambitiös och trevlig. Dina arbetstider är måndag-fredag 8-17

Du erbjuds:

  • Fast lön och goda förmåner
  • Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag i framkant
  • Bra personalpolitik och hängiven chef
  • Arbetsuppgifter

    Som finsktalande kundtjänstmedarbetare på TietoEvry kommer du arbeta självständigt med att ta emot inkommande ärenden och ge kunden service av högsta kvalitet. Den störtsta delen av dina uppgifter är inom finansiella tjänster exempelvis spärr av bankkort etc. Ditt arbete utförs på såväl finska som svenska och engelska.

    Du kommer till exempel att:

  • Ta emot inkommande samtal från kunder, främst privatpersoner men också butiker och bankpersonal och hjälpa dem igenom sitt ärende

  • Registrera alla inkommande ärenden i system

  • Hela tiden se till att bemöta kunden på ett trevligt sätt och föreslå den bästa lösningen utifrån situation

  • Att jobba som kundtjänstmedarbetare på TietoEvry passar dig som vill komma in på ett stort, modernt och internationellt bolag där ambitionen alltid är att skapa smidiga och effektiva IT-lösningar för användaren. Du kommer till en mycket stor men fortsatt expanderande verksamhet, erbjuder utvecklingsmöjligheter och uppmanar till en resa inom företaget.

    Vi söker dig som

  • Talar och skriver finska, svenska och engelska obehindrat
  • Har tidigare erfarenhet från en roll innehållande kundservice där du bemött privatpersoner, via exempelvis telefon, butik, restaurang etc
  • Har en gymnasieexamen
  • Har en glad och entusiastisk personlighet som brinner för service och att hjälpa kunden
  • Har god datorvana
  • Som person är du lugn, ansvarstagande och strukturerad i ditt arbetssätt. Du håller en god och konstruktiv kommunikation även med personer som är på dåligt humör och du kan handskas med tuffa ärenden utan att ta åt dig personligen. Dessutom är du noggrann i ditt arbete för att alltid kunna säkerställa att du levererar högsta kvalitet på din kundservice. Vidare kan det finnas perioder av högre arbetsbelastning och vi ser därför att du hanterar stressiga situationer bra. Vi lägger störst vikt vid de personliga egenskaperna.

    Låter det intressant?

    Välkommen med din ansökan genom att klicka på “Skicka ansökan”. Vi behandlar ansökningarna fortlöpande och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten, kontakta Alexander Mörk, alexander.mork@tietoevry.com

    Publicerad den

    28-02-2024

    Extra information

    Status
    Stängd
    Önskad utbildningsnivå
    Annan
    Ort
    Stockholm
    Antal timmar per vecka
    8 - 40
    Typ av kontrakt
    Heltidsjobb (förstajobb)
    Typ av jobb
    Omvårdnad
    Körkort önskas
    Nej
    Tillgång till bil önskas
    Nej
    Personligt brev krävs
    Nej
    Språk
    Svenska

    Stockholm | Omvårdnad | Heltidsjobb (förstajobb) | Annan