Det finns alltid nåt att göra!
”Vår produkt är inte varan. Vår produkt är nöjda kunder.”
1 000 projekt. 1 partner: HORNBACHs kunder satsar stort. Oavsett om du ska renovera din lägenhet, bygga ditt drömhus eller planterar växter i din trädgård är vårt uppdrag att stötta dig! När det handlar om att förverkliga projekt satsar våra kunder på proffsen i branschen. Och varför inte göra detsamma när det gäller din karriär?
Säsongsmedarbetare Varubeställning
Dina Arbetsuppgifter
Du ansvarar tillsammans med dina kollegor i teamet för beställa varor och se till så att rätt antal finns. Du ser även till så att hela varuhusets sortiment följer företagets lagerhållningsstrategi. Merparten av arbetet sker på butiksgolvet på de olika avdelningarna i varuhuset. Du samarbetar dagligen med dina kollegor på försäljningsavdelningarna och utbyter frekvent erfarenheter.
Din Profil
Du som söker bör vara noggrann och förmågan att se sammanhang mellan tal och praktisk verklighet. Du är positiv och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare behöver du vara strukturerad samt ha god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång.
Arbetstid/Varaktighet: Visstid. Heltid 38,25 timmar/vecka. Arbetstiderna är dagtid, måndag - fredag.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: 3/2 eller enligt överenskommelse t.o.m. 31/8
I vårt team med mer än 19 000 medarbetare finns det alltid behov för nya idéer och duktiga medarbetare. Skicka oss din ansökan och bli en del av HORNBACH-familjen.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!