Inaktiv platsannons

Driven säljare inom klimatsmart företagstelefoni! i Stockholm

Om tjänsten

Har du erfarenhet av callcenter/telefonförsäljning och vill sälja klimatsmarta lösningar som bidrar till en bättre framtid? Lever du med inställningen att inget är omöjligt och att varje nej är ett steg närmre ett ja? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en Area Manager inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatpositiva telekombolag! 

Arbetsuppgifter 
Som Area Manager hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadsbesparande helhetslösningar inom  Genom uppsökande försäljning bearbetar du både små och stora bolag med korta ledtider och snabba avslut. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder!  Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en gedigen introduktion i början av din anställning.

Erfarenheter
Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning
  • Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
  • Innehar B-körkort och tillgång till egen bil

Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning. Har du dessutom erfarenhet av B2B-försäljning inom operatörslösningar alternativt från telekombranschen, ser vi det som meriterande. 

Egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.   

O.M erbjuder

  • Månadslön + kvartalsprovision
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020
  • Intern och extern utbildning
  • O.M Care: Rikslunchkort, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. 


Övrig information

  • Start: Våren 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid 
  • Omfattning: Heltid, 8-17
  • Plats: Mölndalsvägen 30A, Göteborg
  • Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)