Inaktiv platsannons

Orderadministratör som talar danska! i Stockholm

Spirax Sarco är ett globalt, börsnoterat bolag med medarbetare världen över. På det svenska kontoret i Stockholms södra delar arbetar i dagsläget ett femtontal personer. För deras räkning söker vi nu ytterligare en kollega, är du den vi söker? Vi arbetar med ett löpande urval, välkommen med din ansökan redan idag. För att gå vidare i denna rekryteringsprocess behöver du utföra ett personlighetstest som vi skickar till din mail efter att du skickat in din ansökan. Dina arbetsuppgifterI den här rollen kommer dina arbetsuppgifter främst att bestå av:- Ta emot ordrar via mail- Hantera och administrera ordrar i affärssystemet- Kontakt med leverantörer och administrera leveranser- Kontakt med lager och logistikföretag kring leveranserDu kommer fr

8 - 40 timmar per vecka

Om tjänsten

Spirax Sarco.jpg

Spirax Sarco är ett globalt, börsnoterat bolag med medarbetare världen över. På det svenska kontoret i Stockholms södra delar arbetar i dagsläget ett femtontal personer. För deras räkning söker vi nu ytterligare en kollega, är du den vi söker? Vi arbetar med ett löpande urval, välkommen med din ansökan redan idag

För att gå vidare i denna rekryteringsprocess behöver du utföra ett personlighetstest som vi skickar till din mail efter att du skickat in din 
ansökan.

 

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen kommer dina arbetsuppgifter främst att bestå av:
- Ta emot ordrar via mail
- Hantera och administrera ordrar i affärssystemet
- Kontakt med leverantörer och administrera leveranser
- Kontakt med lager och logistikföretag kring leveranser

Du kommer framförallt att arbeta med bolagets danska kunder och kollegor. Men du kommer även att arbeta mot hela norden och även arbeta på både svenska och engelska. Arbetet sker på vardagar mellan 8.00-16:30. Rollen är inledningsvis ett 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning. 

Din profil

I den här rollen söker vi dig som är strukturerad, noggrann och serviceminded. Du trivs med kundkontakt via mail och telefon och gillar samtidigt administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i danska och engelska. Vi ser det som meriterande om du har en eftergymnasial utbildning eller om du har arbetat i en liknande roll sen tidigare. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Studentwork

Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års erfarenhet. Vi är verksamma inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration.

Vi på Studentwork ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Mailet kommer från Psycruit och det tar cirka 10 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Studentwork kommer svaren gås igenom mer ingående.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Universitet/Högskolestudier
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
8 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Försäljning / Inköp
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Försäljning / Inköp | Heltidsjobb (förstajobb) | Universitet/Högskolestudier