Vi söker en försäkringsspecialist för administrativ handläggning till Nordea Liv & Pensions kundservice.
Nordea Liv & Pension är ett dotterbolag till Nordea. Vi erbjuder liv- och pensionsförsäkringsprodukter i Sverige och är ca 250 anställda. Nordea Liv & Pension arbetar i nära samarbete med Nordea Bank och har som uppdrag att hjälpa våra kunder att vara rätt försäkrade utifrån behov.
Vår kundservice är en affärssupport som hanterar all administration samt supporterar kollegor och kunder rörande våra liv- och pensionsförsäkringsprodukter. Vi är ca 60 personer inom kundservice fördelade på flera team.
UppdragetDu kommer att ingå i ett Kundserviceteam som ansvarar för alla inkommande samtal och mail. Du kommer att spela en viktig roll i att tillhandahålla högkvalitativ service till våra kunder, supportera våra rådgivare och se till att Nordeas erbjudanden och åtaganden uppfylls.
Vad du ska göra:
Välkommen till Nordea Liv & Pension där vi bidrar med värdefull kompetens för våra kunder och kollegor i Nordea. Vi arbetar med ständig utveckling i vår strävan att förbättra produkt och service för våra kunder.
Positionen är baserad i Stockholm.
Vem du ärSamarbete, Ägarskap, Passion och Mod, dessa är de fyra värdeord som leder oss. Vi föreställer oss att du trivs i en föränderlig miljö och har en nyfikenhet och intresse i att lära nytt. Det är positivt att du lyfter förbättringsförslag för att bidra till vår utveckling framåt.
Din profil och bakgrund:
Om detta låter som du, kontakta oss!
Nästa stegSkicka din ansökan senast den 14-04-2021.
Vi kommer att intervjua kontinuerligt och anställningen kan fyllas före sista ansökningsdatum.
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Sara Mohammed, , alternativt Pia Westerberg,
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!