Vår breda verksamhet gör att vi kan erbjuda livslånga karriärmöjligheter med olika inriktning inom varierande branscher, länder, företag och specialistområden. På Lantmännen slutar du aldrig lära dig nya saker.
Swecon befinner sig i en expansiv utvecklingsfas och vi söker därför nu ytterligare två kundtjänstmedarbetare till vårt nystartade Uptime Center. I denna befattning kommer du att vara ansvarig för att proaktivt planera och kontakta våra kunder gällande bokning av service med mera.
Du kommer även bl a att:
Tjänsten är lokaliserad till vårt huvudkontor i Eskilstuna.
Vi vill att du har en hög serviceförmåga och har lätt för att etablera och bygga kundrelationer. Det är positivt om du kommer från en roll där du jobbat med resursplanering och/eller med kundkontakt, extra meriterande är erfarenhet från fordonsbranchen. Vi ser gärna att du är självständig i ditt arbetssätt och har lätt att prioritera olika arbetsuppgifter. Vidare sätter vi hög vikt vid att du är driven och vill vara med oss att utveckla vårt Uptime Center. Tjänsten är en ny verksamhet hos oss på Swecon och kommer därför att kunna utvecklas en del under resans gång.
Närmare upplysningar om tjänsten lämnas av:
Anders Westby, Inköp- och Logistikchef, 010-556 15 09
Monica Strömberg, fackligt ombud Unionen, 010-556 34 66
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse.
Fantastiska kollegor
Arbeta med förstklassiga maskiner
En säker arbetsplats
Vi utvecklar dig
Tillsammans bygger vi morgondagen
Internationella karriärmöjligheter
Together we are building tomorrow
We develop you
Amazing colleagues
International career opportunities
A safe workplace
Work with high quality machines
18-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!