Inaktiv platsannons

Platform Support Developer till Nabo i Stockholm

Vill du vara en del av ett nytänkande produktbolag med stora utvecklingsmöjligheter? Har du ett genuint intresse för teknik och drivs av problemlösning? Vi söker nu dig som vill vara med på vår resa mot att bli Sveriges största bostadsrättsförvaltare!

40 timmar per vecka
Mellan 26SEK och 35SEK Lön

Arbetsbeskrivning:

Vad du kommer göra
I rollen som Platform Support Developer kommer du att ingå i ett engagerat team som tillsammans ansvarar för utveckling, drift och support av vår egenutvecklade plattform - som dagligen används av 350 medarbetare och som förenklar vardagen för cirka 200 000 människor. Du kommer främst att arbeta med 1:a-, 2:a- och 3:e-linjens support samt driftstöd för interna och externa användare av plattformen, samt SaaS-kunder. Tjänsten innebär även buggrättningar samt underhåll med fokus på både Front- och Backend. Arbetet är dynamiskt då du kommer att hantera fler parallella arbetsuppgifter samtidigt, vilket innebär att du dagligen får möjligheten att lära dig mer och utvecklas. 

Plattformen är unik och vi har på kort tid etablerat oss som en ledande och innovativ aktör i branschen. Vi har stora planer framåt och kommer under året att förstärka vårt IT-team som idag består av 20 personer, med ytterligare fyra kollegor. 

Vem du är
Vi tror att du en positiv och ansvarstagande person som trivs med att ta egna initiativ och genomföra egna idéer - samtidigt som du är en lagspelare som gillar att vara en del av teamet! Du vill hela tiden utvecklas och lära dig mer, trivs med att hjälpa kunder och kollegor i syfte att underlätta deras vardag. Du är pedagogiskt lagd och gillar att förklara komplicerade processer och samband för alla typer av användare, oavsett deras kunskapsnivå.

Vi söker dig som har

  • Tidigare erfarenhet från kundtjänst
  • Kunskap inom programmering och/eller webbutveckling 
  • Ett genuint intresse för teknik
  • God förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift
  • Pratar och skriver flytande svenska och engelska 

Meriterande med

  • Tidigare erfarenhet inom teknisk support
  • Kunskap inom flera tekniker från vår teknikstack (Linux, Apache, MySQL, PHP/Slim, Angular), detta är dock inget krav.

Placeringsort

I sommar flyttar vi in högst upp i det nybyggda och toppmoderna Sthlm 04, bara ett stenkast från Gullmarsplan i Stockholm.

Välkommen med din ansökan! 

Vad vi erbjuder:

  • Utrymme till vara kreativ och komma med egna initiativ
  • Ett helhetsperspektiv, då vi arbetar agilt i mindre tvärfunktionella team
  • Ett IT-team som tillsammans jobbar för att bli marknadsledande i Sverige

Vad vi ber om:

  • Kommunikativ
  • Serviceinriktad
  • Problemlösare
  • 6 till 12 månader relevant erfarenhet
  • Avslutad gymnasieutbildning

Ansök

Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Löneindikation
Mellan 26SEK och 35SEK Lön
Ansvarig för
I rollen kommer du ansvara för support till både kunder, kollegor och Saas-kunder
Typ av jobb
Civilingenjör / Arkitekt, IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Stockholm | Civilingenjör / Arkitekt | IT | Jobb för systemutvecklare | Jobb för systemadministratörer | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gymnasium