Inaktiv platsannons

i Stockholm

Om tjänsten

Är du en fena på administration och trivs i en självständig roll med varierande arbetsuppgifter? Drivs du av att ge professionellt bemötande och vill bli en nyckelspelare i att öka vår kundnöjdhet inom affärsområdet Mötesteknik? Nu söker vi en säljadministratör till huvudkontoret i Stockholm som kommer få stötta en av våra mest framgångsrika säljare. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om rollen
I takt med att vi växer behöver vi stötta upp verksamheten med en Säljadministratör inom affärsområdet . Som Säljadministratör kommer du bli en viktig pusselbit i Team Large, som i dagsläget består av 3 Key Account Managers och 1 Sales Manager. Detta är en ny roll hos oss där du i huvudsak kommer få stötta en av bolagets främsta Key Account Managers med det administrativa, så att hen kan fokusera på att maximera kundkontakten och öka försäljningen hos några av Office Managements största kunder.


Arbetsuppgifter

  • Generell säljadministration (ex. stansa orders i interna system)
  • Bokning av kalendrar och synka interna-och externa möten
  • Påminna om viktiga deadlines samt inhämta information från säljare
  • Kundkontakt via mejl, telefon och video för ökad kundnöjdhet
  • Vid behov avlasta övriga kollegor i teamet med administration
  • På sikt administrera orders och artiklar hos kunder

Vid tillfällen det inte finns händelsestyrda uppgifter, kommer du arbeta med uppsökande verksamhet såsom besöksbokningar hos befintliga kunder.

Personliga egenskaper
Arbetet kräver att du är en skicklig kommunikatör som alltid är beredd att ge såväl kollegor som kunder bästa möjliga bemötande. Som person är du prestigelös och redo att rycka in där det behövs samt trivs med dator och telefon som arbetsredskap. Vi ser det som en förutsättning att du är noggrann, strukturerad och duktig på att följa upp. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som tar stort eget ansvar och sprider energi i teamet. 

Erfarenheter

  • Besitter ett stort teknikintresse då rollen är inom affärsområdet Mötesteknik
  • Uttrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Har erfarenhet av administrativt arbete där extern kommunikation förekommit (ex. administratör, koordinator, receptionist m.m.)
  • Har goda kunskaper i Office-paketet


Vi erbjuder

  • Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020
  • Fantastiska kollegor
  • Rikslunchkort & Förmånsportalen Benify
  • Friskvårdstimme att nyttja på arbetstid varje vecka


Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. 

Start: omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: heltid, 8–17 vardagar

Plats: Kista, Skalholtsgatan 6–8

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)