Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som HR-administratör på Liseberg har du en varierande arbetsdag fylld med administrativa uppgifter. Det kan exempelvis vara kontraktsskrivning i samband med anställningar, allmän personal- och viss löneadministration, delaktighet i planering och genomförande av några av Lisebergs personalevent som kan vara både större uppdrag för alla Lisebergare samt mindre event och ”happenings”. I samband med att vi byter ut våra HR-system kommer arbetet även innebära uppbyggnad, test och implementation av nya programvaror.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom administration/personal. Du bör vara väl bevandrad i Officepaketet och behärska de programmen. Du har integritet och ansvarskänsla blandat med servicevilja, omtanke och lyhördhet samt kan arbeta både självständigt och med andra. Du måste hantera korta ledtider och höga arbetstoppar. Vidare har du lätt för att lära nytt, kommunicera och skapa goda relationer och verka för ett gott samarbete mellan HR och övriga funktioner och gästverksamhetsområden.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!