Inaktiv platsannons

HR-administratör, Vikariat i Göteborg

Om tjänsten

HR-administratör, Vikariat
Liseberg AB

Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som HR-administratör på Liseberg har du en varierande arbetsdag fylld med administrativa uppgifter. Det kan exempelvis vara kontraktsskrivning i samband med anställningar, allmän personal- och viss löneadministration, delaktighet i planering och genomförande av några av Lisebergs personalevent som kan vara både större uppdrag för alla Lisebergare samt mindre event och ”happenings”. I samband med att vi byter ut våra HR-system kommer arbetet även innebära uppbyggnad, test och implementation av nya programvaror.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom administration/personal. Du bör vara väl bevandrad i Officepaketet och behärska de programmen. Du har integritet och ansvarskänsla blandat med servicevilja, omtanke och lyhördhet samt kan arbeta både självständigt och med andra. Du måste hantera korta ledtider och höga arbetstoppar. Vidare har du lätt för att lära nytt, kommunicera och skapa goda relationer och verka för ett gott samarbete mellan HR och övriga funktioner och gästverksamhetsområden. 

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av jobb
Promotion / Eventpersonal
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej