Inaktiv platsannons

Svensktalande kundserviceagenter i Göteborg

... ...

Om tjänsten

Plats

Distans

Sista ansökan

2021-08-22

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Vi växer så det knakar och letar efter dig som brinner för att lösa problem och ge service i världsklass!
Vårt svenska team består av 30 härliga medarbetare som jobbar tillsammans med våra dansk-, norsk-, finsk- och tysktalande kollegor. Med olika arbetslivserfarenheter har de den gemensamma nämnaren att alla tidigare har jobbat med service på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen!

Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi söker dig som:
- Har ett arbetssätt som hör ihop med våra värdeord: Snabbare, smartare, enklare!
- Dig som  ser positivt på en möjlig karriärsutveckling internt på Jollyroom
- Är lösningsorienterad, ser möjligheter i kundernas ärende och kan service

Vi som företag erbjuder dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och ett växande e-handelsbolag med stor potential
- Karriärmöjligheter
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal
- Campus Jollyroom med fräscha lokaler och gym

Praktisk information och upplägg
- Start: September
- Omfattning: Deltid/Heltid (32/40 timmar per vecka och 6 månaders provanställning)
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden!)
- Vid frågor kontakta: Eva Lidbrink, via

Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast då vi anställer löpande och kan komma att tillsätta alla tjänster innan sista ansökningsdatum! 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.

Nyfiken på Jollyroom? Läs mer om oss nedan!

Vi har haft en superstart på 2021!


Spännande rekryteringar under vår fortsatta tillväxtresa!

Campus Jollyroom växer, nu med ett personalgym!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej