Vår breda verksamhet gör att vi kan erbjuda livslånga karriärmöjligheter med olika inriktning inom varierande branscher, länder, företag och specialistområden. På Lantmännen slutar du aldrig lära dig nya saker.
Har du en administrativ ådra och motiveras av varierande arbetsuppgifter där du har många kontaktytor i verksamheten? Har du dessutom erfarenhet av orderadministration, är ansvarstagande och kundorienterad med ett stort eget driv? Tveka då inte att söka tjänsten som Orderadministratör!
Hos Lantmännen Maskin erbjuds du möjlighet till en spännande utmaning i karriären, i ett välrenommerat och framgångsrikt bolag med lång tradition inom sin bransch.
Det här kommer du att göra
I rollen som orderadministratör erbjuds du ett spännande, omväxlande och kvalificerat arbete där du kommer att ha många interna och externa kontaktytor i din arbetsroll. Ditt uppdrag kommer innebära att leverera bästa möjliga support till företagets säljare och kunder vid försäljning och leverans av Lantmännens maskiner. Du tar även emot och administrerar inkommande orders, genomför prisjusteringar, fakturerar samt har en daglig kontakt med säljare, verkmästare, butiks- och reservdelschefer. Du blir en viktig del av ett trevligt och kompetent team om 5 kollegor med placering på Lantmännen Maskins kontor i Malmö och rapporterar till chefen för kundordergruppen. Arbetstiden är 7.30-16.00.
Kulturen på arbetsplatsen präglas av en god gemenskap där vi hjälps åt och stöttar varandra. Tillsammans värnar vi om en hög trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett positivt arbetsklimat.
Det här behöver du för att lyckas och trivas
Du har:
Du är:
Självklart delar du våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord.
Vi erbjuder dig
En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.
Låter det intressant?
Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online. Senaste ansökningsdag är den 18/8. På grund av semestertider kommer urvalet att påbörjas först i v. 32. I rekryteringsprocessen ingår både tester och intervjuer varav de första intervjuerna kommer att genomföras med videomöten. Som slutkandidat kommer det att genomföras en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Talent Acquistion Specialist Johanna Olsson på Vi ser fram emot din ansökan!
Amazing colleagues
Business in mind & people at heart
A unique business range
Heading for the future
19-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!