Inaktiv platsannons

Svensktalande Kundserviceagent 2nd line i Göteborg

... G...

Om tjänsten

Plats

Göteborg

Sista ansökan

2021-11-11

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

2nd line agent
Vi söker dig som är riktigt vass på service och snabbt kan identifiera lösningar och utvecklingsmöjligheter för att vi skall kunna leverera bästa möjliga service till våra kunder. Som 2nd line agent stöttar du upp 1st line agenter och fungerar som support för dem i kundärenden, system och rutiner.

Rollen som Kundserviceagent 2nd line passar för dig som har erfarenhet av att jobba i en kundservice och vill ta nästa steg i karriären. Teamet på 2nd line är i grunden Kundserviceagenter som har tilldelats ett extra ansvar i sin roll som support.

Arbetsuppgifter:
- Agerar daglig support till 1st line agenter
- Håller i interna utbildningar och introduktioner
- Uppdaterar och översätter dokumentation och manualer
- Driver och deltar i projekt för att utveckla kundserviceavdelningen
- Utvecklar och förbättrar samarbeten med andra avdelningar

Vem är du?
- Du har 1–2 års erfarenhet av att arbeta i kundservice
-
Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska
-
Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut
-
Du är prestigelös och ser alltid till verksamhetens bästa
-
Du har stor systemvana och är mästare på Excel

Meriterande:
- Om du har erfarenhet av att arbeta med SAP och Freshdesk

Vi som företag erbjuder dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och ett växande e-handelsbolag med stor potential
- Karriärmöjligheter
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Campus Jollyroom med fräscha lokaler och gym

Praktisk information och upplägg:
- Start: Omgående
- Omfattning: Visstidsanställning tom 2022-01-09 - Heltid 40 h/v 
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Vid frågor kontakta: Customer Service Manager Susanne Karam,  

Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast då vi anställer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum! 

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.

Nyfiken på Jollyroom? Läs mer om oss nedan!

Vi har haft en superstart på 2021!


Spännande rekryteringar under vår fortsatta tillväxtresa!

Campus Jollyroom växer, nu med ett personalgym!

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej