Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Teknisk orderhandläggare sökes!
Vi söker en orderläggare som vill utvecklas tillsammans med oss på Sodexo Hjälpmedel. Tjänsten är placerad i Sundbyberg.
Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas som teknisk orderhandläggare där du varje dag hjälper våra kunder att lösa tekniska problem på deras hjälpmedel. En självklarhet är att du har kunden i fokus. Du trivs med problemlösning, rådgivning och att ge teknisk service. Du kommunicerar främst via telefonsamtal och mail till våra kunder och hjälpmedelsanvändare. I vår viktiga funktion teknisk orderservice, TOS, är du en av fyra orderläggare.
Dina ansvarsområden
Arbetsuppgifter i huvudsak och rollbeskrivning
Du kommer att ge service och support på medicintekniska hjälpmedel såsom t..ex. rullstolar, (manuella och eldrivna), duschstolar, sängar, lyftar mm främst via telefon.
Rollen innebär att du på ett professionellt sätt ger korrekt service och rådgivning till alla våra olika kunder till exempel brukare, förskrivare eller anhöriga som har frågor gällande tekniska hjälpmedel och behov av våra tjänster.
Du kommer att få gott om stöd internt. En handledare utses till dig och du kommer att få möjlighet att ”gå dubbelt”. I introduktionsdelen kommer du att få möjlighet till studiebesök på våra olika enheter för att få en helhet och en ökad förståelse för vad uppdraget innebär.
Du rapporterar till den tekniska arbetsledaren för Service.
Du dokumenterar och återrapporterar dina arbeten i vårt affärssystem. Du delar Sodexo grundläggande värderingar. Våra värdeord är Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Din bakgrund
Anställningsform och arbetstider
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde i december.
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!