Inaktiv platsannons

Relationsbyggande Account Manager i Linköping

Om tjänsten

Har du erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling? I takt med att vi växer söker vi nu ytterligare en säljare som vill vara med på vår resa framåt!


Söker du en flexibel arbetsplats där du själv planerar ditt arbete med frihet under ansvar och vill göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Sök rollen redan idag då vi arbetar med löpande urval!


Om rollen

Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom mötesteknik/videokonferens. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden.

Ditt primära fokus kommer vara att utveckla samarbetet med befintliga kunder men du kommer även arbeta med att kontakta nya kunder där du ansvarar för hela försäljningsprocessen från behovsanalys till avtalsskrivning. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.



Arbetsuppgifter

  • Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder
  • Kontakta nya kunder
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och externt

 

Erfarenheter

Vi söker dig som är engagerad och driven samt tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.

Har du erfarenhet av B2B-försäljning eller tidigare erfarenhet från branschen ser vi det som meriterande.

Tjänsten kräver körkort.

 

O.M erbjuder

  • Månadslön & kvartalsprovision
  • Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
  • Interna och externa utbildningar
  • Goda utvecklingsmöjligheter

 

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, 8-17

Plats: Roxviksgatan 14, Linköping


Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Erik Ringkvist, på erik.ringkvist@officemanagement.se alternativt 010 858 40 81.

Jag ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Linköping
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Linköping | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)