Inaktiv platsannons

Servicetekniker med fokus på IT i Stockholm

Om tjänsten

Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.

Just nu söker vi en Supporttekniker till vårt kontor i Stockholm. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på IT.


Arbetsbeskrivning

I den här rollen är du den som kunderna kontaktar för att få hjälp med sitt supportärende. Du kommer primärt att arbeta med våra IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår, ärenderegistrering och felsökning för att slutligen kunna åtgärda problemet.

Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

 

Kompetenser och Egenskaper

  • Till denna tjänst söker vi någon som:
  • Har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare
  • Har ett tekniskt intresse
  • Är mycket serviceminded
  • Har lätt för att sätta sig in i tekniska problem och lösa dem
  • Meriterande är om man har erfarenhet av Microsoft baserade IT system.


Som person är du

Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service, och logiskt tänkande, du mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.


Vi erbjuder

  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020 & 2021
  • Fantastiska kollegor!
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
  • Årlig kick-off


Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägning

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning


Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. 

Har du frågor kan du kontakta mig, Romain.brattlof@officemangement.se


Vi ser fram emot din ansökan!

Kontakt Recruitment Consultant – HR & Utbildning
Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundat 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)