Inaktiv platsannons

Säljare som vill ta nästa steg i karriären i Göteborg

Om tjänsten

Har du erfarenhet av callcenter/telefonförsäljning och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du dessutom sälja klimatsmarta Telekom lösningar som bidrar till en bättre framtid?

Vi söker nu en säljare inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatpositiva telekombolag!


Arbetsuppgifter

Som säljare hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadseffektiva helhetslösningar inom telefoni. Genom uppsökande försäljning bearbetar SMB marknaden med korta ledtider och snabba avslut. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder! Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en gedigen introduktion i början av din anställning.


Erfarenheter

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning
  • Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
  • Innehar B-körkort
  • Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning.


Egenskaper

Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.


O.M erbjuder

  • Månadslön + kvartalsprovision
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020&2021
  • Intern och extern utbildning
  • O.M Care: Rikslunchkort, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se


Övrig information

  • Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, 8-17
  • Plats: Mölndalsvägen 30 b
  • Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning


Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!


Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sebastian Boisen, 010 858 51 19.

Kontakt Recruitment Consultant – HR & Utbildning
Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundat 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)