Är du en positiv person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Har du även ett intresse för ekonomi eller en vilja att lära dig mer? Joina Sitels team på Cypern!
I denna tjänst kommer du representera internationella klienter och hjälpa deras privatkunder via inkommande telefonsamtal och mail. Vanliga frågor gäller leveranser, returer, fakturor, abonnemang, produkter, eller tekniska problem. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Ingen försäljning ingår i denna roll.
Möjligheten till bonus är stor. Sitel berättar gärna mer om skillnaderna mellan klienterna i ett samtal för att du ska hitta din perfekta match!
För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.
Du vill arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!
Om Sitel Cypern:
SITEL Cypern är placerat i Larnaca och har 3 kontor idag. Det är ett snabbt växande multinationellt företag som erbjuder fler clienter nordisk kundservice inom modebraschen, gamingindustrin och finans värden. Kontoret är modernt och präglas av en varm, gemenskaplig och vinnarkänsla bland drygt 600 kollegor. Kontoret består av medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, England, Holland med mera.
Låter detta intressant för dig? Gå med i Sitels mångkulturella team nu!
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!