Inaktiv platsannons

Kundtjänstmedarbetare sökes i Stockholm

Om tjänsten

Trivs du med många kontaktytor, får energi av att prata med människor och har en stor vilja att leverera service i världsklass? Då kan det här vara tjänsten för dig.

Sök redan idag och ta chansen och bli en del av vårt sammansvetsade kundtjänstteam! Vi sitter i nyrenoverade fräscha lokaler i Frösunda Port.


Om rollen
Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom . Vi söker nu förstärkning till vårt team omgående och ett år framåt- med goda möjligheter till förlängning!

 

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service! Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar.

 

Erfarenheter

  • Du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet. Det är dessutom meriterande om du förstår norska, då vi har en hel del norsktalande kunder.
  • Meriterande om du har erfarenhet från något serviceyrke.

 

Personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Du förstår vikten av att vara en sann representant för bolaget och prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör. Förutom detta har du ett sinne för ordning och reda samt har förmågan att bidra med glädje och energi i din omgivning.

 

O.M erbjuder

  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 & 2022
  • Fantastiska kollegor!
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
  • Årlig kick-off

 

Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping, Luleå och Tammerfors.

Övrig information

  • Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, 8–17
  • Plats: Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna
  • Anställningsform: Visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning

 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

18-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)