Om tjänsten
Dina arbetsuppgifterÄr du en social, nyfiken och flexibel person som vill arbeta med service? Motiveras du av att hjälpa andra och av att få arbeta med varierade arbetssysslor? Då har vi tjänsten för dig.
Vår kund är i behov av en receptionist som vill arbeta i centrala Göteborg. I rollen kommer du att vara en viktig tillgång för företaget och du får möjlighet att knyta värdefulla kontakter. Du kommer att arbeta i receptionen där du bland annat hanterar växeltelefon, tar emot post samt tar emot interna och externa kunder. Tjänsten infattar många kontaktytor och vi söker dig som trivs med att ha många bollar i luften, ge service i världsklass och har ett strukturerat arbetssätt.
Tjänsten är start omgående. Gärna om du kan börja arbeta extra/på deltid redan nu i sommar, för att sedan 1 september börja arbeta på heltid. Du ser gärna dig långsiktig i rollen.
Om företagetFöretaget är inom bank och finans och har ett flertal internationella ytor.
Din profilVi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande roller. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och lättlärd i system.
Som person är du driven, social och initiativtagande. Du är serviceinriktad, flexibel och trivs med att ha många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin, alternativt till .
Om 2Complete2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Göteborg
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kontor / Administration
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Topjob | Göteborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb) | Grundskola