Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Lagerchef ansvarar du för ledning och operativ drift av lagerverksamheten och den interna lagerlogistiken. Genom förbättringsarbete och strategiskt skapade förutsättningar skapar du en hållbar lagerstruktur. Som lagerchef säkerställer du att arbetet inom lagret bedrivs med en hög kvalité. Detta innebär att du är ansvarig över rutiner och processer kopplat till lagret, samt att dessa efterföljs. I rollen som lagerchef ansvarar du för att:
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom lager och logistik och/eller har en akademisk utbildning med inriktning mot Logistik/Operations. Vi ser att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift, samt god datorvana.
Meriterande
Vad kan vi erbjuda dig?
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Frösunda Port, Solna
Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning
Antal lediga tjänster: 1 st
Vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig. Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Rekryteringsansvarig Nina Karén på nummer 072–6004199.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.
19-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!