Inaktiv platsannons

Lagerchef i Stockholm

Om tjänsten

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.


Arbetsbeskrivning

I rollen som Lagerchef ansvarar du för ledning och operativ drift av lagerverksamheten och den interna lagerlogistiken. Genom förbättringsarbete och strategiskt skapade förutsättningar skapar du en hållbar lagerstruktur. Som lagerchef säkerställer du att arbetet inom lagret bedrivs med en hög kvalité. Detta innebär att du är ansvarig över rutiner och processer kopplat till lagret, samt att dessa efterföljs. I rollen som lagerchef ansvarar du för att:

  • Utveckla och underhålla prestandamått för prestationsmätning
  • Identifiera förbättringsområden och se till att korrigerande åtgärder utförs som en del av kontinuerlig förbättring.
  • Se till att de faktiska utgifterna är i linje med budgeten genom löpande kostnadskontroller.

 

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom lager och logistik och/eller har en akademisk utbildning med inriktning mot Logistik/Operations. Vi ser att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift, samt god datorvana.

Meriterande

  • Erfarenhet inom logistikapplikationer

Personliga egenskaper

  • Självgående
  • Ledarskap
  • Problemlösare
  • Ordningsam
  • Engagemang
  • Analytisk
  • Prioriteringsförmåga

 

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Goda utvecklingsmöjligheter
  • Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: Rikslunchkort, Friskvårdsbidrag, Förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid.

 

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå. 

 

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Frösunda Port, Solna

Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

 

Vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig. Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Rekryteringsansvarig Nina Karén på nummer 072–6004199.

 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)