När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Till kunds huvudkontor i Stadshagen söker vi nu en positiv och engagerad souschef till vår restaurang.
Som vår medarbetare kommer du ha mycket kontakt med våra kunder. En viktig del av rollen är att skapa en välkomnande atmosfär och ha ett professionellt mottagande gentemot våra restauranggäster. I rollen ingår många varierande arbetsuppgifter varav en viktig del är att se till att restaurangen är en trevlig och naturlig mötesplats för de anställda hos kunden.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
Kunduppdraget bedrivs med fokus på att restaurangen ska vara en naturlig mötesplats i huset och att leverera en förstklassig mat och service under hela dagen, möjligheter finns att utveckla verksamheten även kvällstid.
Kvalifikationer/krav
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexos önskan att leverera service och mat på hög nivå. Sodexos värderingar vilar på tre pelare: serviceanda, laganda och utveckling. Vi önskar att du håller en hög servicenivå, har god överblick över ditt ansvarsområde och har en önskan att förbättra verksamheten. Vi ser gärna att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, meriterande är om du har arbetat inom flera olika områden i ett kök.
Vi ser gärna att du har flytande svenska i tal och skrift och kan uttrycka dig på engelska samt har en viss datorkunskap för att kunna använda våra system vid behov. Du har goda organisatoriska egenskaper och tycker om att jobba med rutiner och processer. Du är självgående och kan fatta egna beslut. Flexibilitet är a och o.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en varierande och spännande roll i en dynamisk organisation där det finns utrymme att växa och utvecklas. Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och med en personlig utvecklingsplan som regelbundet följs upp. På sikt kan det för rätt person finnas utvecklingsmöjligheter att ta större ansvar och få andra positioner internt.
Anställningsform och arbetstider:
Anställningen är tills vidare på heltid (40 timmar per vecka, måndag - fredag 06:30 – 15:30, med en timmes rast uppdelat i två gånger 30 minuter med inledande 6 månaders provanställning. Kvällsarbete kan ibland förekomma vid kundbeställningar.
19-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!