Inaktiv platsannons

Account Manager Bemanning i Stockholm

Om tjänsten

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management Bemanning. 

Om rollen

Vi erbjuder våra kunder bemanningslösningar med fokus på konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team inom Facility Management där du fokuserar på att sälja Bemanningstjänster mot både nya och befintliga kunder.

Arbetsuppgifter

I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund och säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och agera som expert i dina kollegors affärer gällande bemanningstjänster. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Din profil 

  • Du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning
  • Du innehar B-körkort
  • Du utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.

Personliga egenskaper

För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Frösunda Port, Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Patrik Gustafsson, Concept Director FM på 010–8585084.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)