Inaktiv platsannons

Office Manager till stort bolag i Norrort i Stockholm

Middlepoint söker efter en Office Manager till stort bolag i Norrort.

Om tjänsten

Om tjänsten
Som Community- och Office Manager på detta spännande uppdrag kommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna på kontoret och coacha ditt team på två medarbetare, en välkomst- och en servicevä ;Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar ute hos vår kund i ;I denna roll kommer du vara den koordinerande delen av en förstklassig serviceupplevelse på ett bolag som har service som sin främsta ledstjä ;Du som Community Manager har det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service och jobbar aktivt för att skapa en arbetsplats i världsklass! I dina ansvarsområden ingår bland annat:
  • Utvecklings- och kvalitetsansvarig för servicefunktionerna på kontoret med fokus på trivsel och värdskap
  • Agera moodmanager
  • Planera och organisera evenemang som afterwork, träningsaktiviteter och introduktionsdagar för nya medarbetare
  • Analysera och följa upp på medarbetarnas trivsel och arbetsmiljö på kontoret
  • Jobba proaktivt med kreativa insatser för ökat medarbetarengagemang
  • Kontaktperson gentemot leverantörer och samarbetspartners
  • Övrigt relaterat administrativt arbete
  • Arbetsleda samt stötta upp ditt team i den dagliga driften
Vem är du?Du är en servicestjärna med en kreativ ådra och brinner för mötet med andra mä ;För att passa i rollen tror vi att du är en relationsbyggare med en välkomnande och optimistisk inställning. Du har viss erfarenhet av att samordna/koordinera projekt och trivs med att ha en ansvarsroll. Att aktivera och motivera andra kommer lätt för dig, tack vare din starka kommunikativa förmåga och ;Du ser lösningar där problem uppstår, och uppskattar en dynamisk arbetsmiljö. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare och har förmågan att se helhetsperspektivet i ditt teams ; Krav:
  • Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
  • Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis eventplanering, konferens, receptions- eller kontorsansvar samt erfarenhet av att arbetsleda
  • God kunskap av Office-paketet
  • Meriterande om du har jobbat i olika system så som boknings-, ekonomi-, besöks- eller ärendehanteringssystem
  • God kunskap i svenska och engelska
  • Avslutad gymnasieutbildning
Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders visstidsanställning Sysselsättningsgrad: 100%
Start: senast maj 2023
Arbetstider: kontorstider ca. 08:00-17:00Om MiddlepointPå Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor – 
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: Vännerna på Middlepoint!

Publicerad den

23-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb) | Gymnasium